dinsdag 30 november 2010

Thee time

Afgelopen zaterdag had ik een waanzinnige uitnodiging voor een haak thee,ja jullie lezen het goed....geen high thee.Het was echt super leuk!


Een kamer vol met wel 24 vrouwen,en allemaal zaten ze te haken op 1 na en dat was ik zelf.Ik heb heerlijk zitten breien.De 1 kon het super goed,weer een ander moest het nog leren.Maar al die prachtige kleden,sokjes,sjaals.....enz,enz,overal waar je keek lagen haakwerken.


In de keuken stond een tafel met heel veel lekkere hapjes........super gedaan door de gastvrouwen en gastheer!Echt heerlijk!





Er was zelfs een taart die het thema haken had,gemaakt door Eileen.Je kunt haar vinden onder www.eileenstaarten.nl,zij maakt taarten op bestelling.






3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!! het ziet er ook gezellig uit. En ook zie ik mooie vrolijke creaties!! Altijd inspirerend zo'n initiatief. Groetjes,
    Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor! Kan helaas niet alle foto's zien, fijn he zo'n i pad :-). Zie je gauw weer ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees net over je haak-thee. Wat een leuk idee zeg en wat een grappig woord: haak-thee!
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen