dinsdag 2 november 2010

Het heeft even geduurd!

Een nieuwe computer,maar geen stekkertje voor op het foto toestel.Iedere keer naar de winkel en dan helaas stekkertje uitverkocht.Maar eindelijk een stekkertje!Zal eerst eens wat foto's op mijn blog zetten waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest.En dat is heel veel!










Hier ben ik van de zomer mee begonnen voor mijn zusje........








Ben ook aan het breien geslagen,deze foto's volgen later.



































Dit is mijn laatste project,en echte leren tas!Waanzinnig om te maken,helemaal gevoerd met voeringstof en wat ik het allerlei leukste vind aan de tas,is het bontrandje van oma haar oude bontjas.......ze moest eens weten!

Volgens mij gaat het nu lukken met het fototoestel......!





Dit is de poncho die met vierkante lapjes heb gehaakt
De volgende poncho heb ik gebreid,heel simpel 2 rechte lappen tegen elkaar aangenaaid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten